Under detta webinar får du ta del av experternas råd om kommunikation samt vad du bör tänka på för att vara intressant för investerare. Carolin Wiken och Jonas Rodny från kommunikationsbyrån Paues Åberg Communications berättar hur du skapar en begriplig och intresseväckande berättelse om ditt företag samt vad som är extra viktigt att tänka på i kristider eller då ditt företag möter motgångar. Andreas Lindblom från Sciety ger oss sin bild av hur investeringsklimatet och investerarmöten påverkas av Coronakrisen och berättar hur Sciety hjälper svenska life science-företag att hitta kapital.
Att på ett begripligt sätt berätta varför ditt företag är relevant är alltid viktigt, men särskilt i kristider. Din kommunikation är avgörande för hur ditt företag uppfattas och möten med potentiella investerare, kunder och samarbetspartners är en viktig del i livet för dig som driver eller arbetar på life science-företag.
Du som missade webinariet den 13 maj har nu chansen att kolla via länken nedan.